Intuïtieve Massage Margrit Siemerink

Routebeschrijving

Praktijkadres: De Halve Trom 6, 6678 BW Oosterhout GLD ( routekaart verder naar beneden)
Tel. 06-20089038

Vanaf Nijmegen:

1. Met de fiets vanaf Nijmegen over de dijk. (De dijk is alleen open voor fietsers.) Komend vanaf het fietspad langs de spoorbrug, de ‘oude’ verkeersbrug of de nieuwe stadsbrug ‘De Oversteek’ daal je af naar de dijk langs de Waal; linksaf (stroomafwaarts) richting Oosterhout. * Sla na ongeveer 5 km en een verkeersdrempel rechtsaf naar het dorp Oosterhout, bij een kleine richtingaanwijzer (negeer een eerdere afslag naar Oosterhout Gem. Nijmegen!). Tweede straat links (tegenover de kerk) = Van Woerkomstraat. Tweede straat rechts = De Halve Trom; tweede huis aan de rechterkant. De eerste straat rechts is ook de Halve Trom, maar die moet je niet hebben (straat heeft een u-vorm). Ga door het boogje in de grote hoge heg voor het huis: middelste deur.

N.B. Bij sterke tegenwind kun je ook de dijk mijden. Fiets dan de hele fietsbrug langs het spoor af en houd richting Oosterhout aan. Houd ook vanaf de andere bruggen richting Oosterhout aan. Houd na het fietsviaduct bij NS-Station Lent steeds het fietspad aan richting Oosterhout. Sla bij het begin van de nieuwe wijk linksaf bij klein fietsstoplicht. Volg de busbaan 1.2 km tot aan T-splitsing, hier linksaf: Oude Groenestraat. Deze helemaal volgen tot aan de dijk, hier rechtsaf, zie verder hierboven vanaf*.

2. Per auto vanaf Nijmegen. Vanaf Nijmegen-Centrum ga je over de oude verkeersbrug de N325 op richting Arnhem. Als je via de nieuwe brug gaat (S 100, De Oversteek) houd je ook de N325 richting Arnhem aan. Neem afslag Oosterhout (na ongeveer 4 km). Je komt op een ovatonde, ga hier ¾ rond richting Oosterhout. Op tweede rotonde rechtsaf. Op volgende rotonde, bij benzinepomp, 3e afslag (= linksaf ): Stationsstraat. Na ongeveer 2 km buigt de weg naar rechts af, hier links afslaan: Dorpsstraat. Na ongeveer 500 m. zie je rechts een kapsalon en links een kerktoren met zadeldak. Voorbij de kapsalon ga je rechtsaf: Van Woerkomstraat. Dan tweede straat rechts = De Halve Trom; tweede huis aan de rechter kant. De eerste straat rechts is ook Halve Trom, maar die moet je niet hebben (straat heeft u-vorm). Ga door het boogje in grote hoge heg: middelste deur.

3. Per auto vanaf de A15. Afslag Elst/Oosterhout. Vanaf Arnhem aan het eind van de afrit links; vanaf knooppunt Valburg aan het eind van de afrit rechts. Bij de rotonde met tankstation rechtsaf. Ongeveer een km deze weg volgen, het dorp in. Als de weg naar rechts buigt, links afslaan, de Dorpsstraat in. Deze straat ongeveer 500 meter vervolgen Tegenover de kerk met zadeldak rechtsaf: Van Woerkomstraat. Tweede straat rechts: De Halve Trom; tweede huis aan de rechterkant is nr. 6. De eerste straat rechts is ook de Halve Trom, maar die moet je niet hebben (straat loopt in u-vorm). Ga door het boogje in de grote hoge heg voor het huis: middelste deur.

4. Per openbaar vervoer. Vanaf Nijmegen: Lijn 3 richting Oosterhout, deze gaat ongeveer twee keer per uur. Uitstappen bij halte Van Woerkomstraat. Deze van Woerkomstraat (tegenover de kerk) inlopen, de tweede straat rechts inslaan. (De eerste straat rechts is ook De Halve Trom, maar die moet je niet hebben.) Tweede huis rechts, hoge heg met boogje voor het huis; middelste deur.